PRÍBEH
Cieľ:
Rozvíjať vlastnú tvorivosť a iniciatívu.
Pomôcky:
papier formátu A5 pre každého žiaka, pastelky
Čas:
20 min.
Realizácia: Učiteľ rozdá žiakom papiere a pastelky a vyzve ich, aby každý nakreslil na papier ľubovoľný predmet alebo osobu.
Potom žiaci uložia obrázky do stredu kruhu vedľa seba tak, aby ich všetci dobre videli a postupne podľa jednotlivých obrázkov vymyslia príbeh.
Ak sa im vymýšľanie darí, môžu dej príbehu ďalej rozširovať.
Reflexa: Aký obrázok si nakreslil? Ktoré obrázky boli zaujímavé? Ako sa ti darilo vymýšľať príbeh? Bolo to ťažké? Ako tvoj obrázok prispel k príbehu? Čo zaujímavé vymysleli do príbehu tvoji spolužiaci? Páči sa ti váš príbeh? Čo bolo na jeho vytváraní najzaujímavejšie?